Kantoorinrichting, ICT- en securitydiensten
OPDRACHTGEVER
MK Administratie is een administratie- en advieskantoor dat de financiële administratie en boekhouding voor zowel bedrijven als particulieren verzorgt. Het bedrijf is in 2014 opgericht en nog altijd groeiend, daarom zocht MK Administratie een kantoor- en IT-totaalleverancier die voorzien kon in alle benodigde materialen en diensten.
DE UITDAGING
MK Administratie voorzien van kantoorinrichting (zoals bureaus, stoelen en kasten) en kantoorapparatuur (servers, printers en computers). Ook naar ICT-diensten, ICT-beheer en securitydiensten had MK Administratie vraag. Het bedrijf werkt met vertrouwelijke gegevens van klanten, waarmee men op een professionele en vertrouwelijke manier dient om te gaan.
DE AANPAK
DBKC leverde full-service op computergebied, of het nou een server was, de beeldschermen of de computers. DBKC dacht mee met alles wat er nodig was om MK Administratie goed te laten draaien. Met een goed overleg, een persoonlijke aanpak en fijn wederzijds contact werkte DBKC samen met MK Administratie naar een mooi resultaat.
HET RESULTAAT
Een complete ICT-omgeving en kantoorinrichting naar wens van MK Administratie. De communicatie verliep goed, zowel als er een ICT-specialist op locatie was maar ook op afstand via het supportsysteem. DBKC denkt nog steeds mee met het bedrijf, hoe het anders en nog beter kan.
BUSINESS BENEFITS
Efficiëntie | |
Tijdsbesparing | |
Fijne werkomgeving | |
Wederzijds vertrouwen | |
Effectiviteit |