Dienstverlening
Kantoorinrichting
OPDRACHTGEVER
AnT Seafood is één van de grootste producenten en exporteurs op het gebied van Turkse zeebaars, dorade en regenboog forel. De producten zijn te vinden in assortimenten van retailers tot en met cateraars over de hele wereld. Er werd gezocht naar een moderne kantoorinrichting, waarbij zit-sta serieus werd bekeken.
DE UITDAGING
Ant Seafood voorzien van kantoorinrichting: bureaus, stoelen, kasten en accessoires.
DE AANPAK
DBKC leverde meubilair van Schaffenburg, een kwaliteitsleverancier uit Nederland. Er werd gekozen voor zit-sta werkplekken, om de werknemers van AnT Seafood een zeer ergonomische werkplek te kunnen bieden.
HET RESULTAAT
Een complete, moderne kantoorinrichting. De foto's spreken voor zich!
Error
Joomla Gallery makes it better. Balbooa.com
BUSINESS BENEFITS
Efficiëntie | |
Tijdsbesparing | |
Fijne werkomgeving | |
Wederzijds vertrouwen | |
Effectiviteit |
Dienstverlening
ICT- Kantoorinrichting in compleet nieuw kantoor
OPDRACHTGEVER
Sea Fresh is een toonaangevend bedrijf op het gebied van import, export en distributie van allerlei soorten verse vis. De mensen bij Sea Fresh werken in een nauw teamverband om onze klanten het beste uit de zee te bieden. We zijn liefhebbers die kwalitatieve verse vis waarderen en herkennen. Kortom, Sea Fresh ademt verse vis!
DE UITDAGING
Sea Fresh voorzien van:
- Complete ICT Omgeving (alle hardware zoals monitoren, pc's, microsoft Surfaces evenals alle software)
- Complete Kantoorinrichting: bureaus, stoelen, kasten en accessoires.
DE AANPAK
DBKC leverde meubilair van Schaffenburg, een kwaliteitsleverancier uit Nederland. Er werd gekozen voor zit-sta werkplekken, om de werknemers van Sea Fresh een ergonomische werkplek te bezorgen!
HET RESULTAAT
Een complete, moderne kantoorinrichting. De foto's spreken voor zich!
Error
Joomla Gallery makes it better. Balbooa.com
BUSINESS BENEFITS
Efficiëntie | |
Tijdsbesparing | |
Fijne werkomgeving | |
Wederzijds vertrouwen | |
Effectiviteit |
Dienstverlening
ICT-diensten
OPDRACHTGEVER
Schoolvereniging Rehoboth. Deze schoolvereniging bestaat uit zeven basisscholen met rond de 2.000 leerlingen. Iedere school binnen de vereniging had een eigen aanpak met betrekking tot ICT.
DE UITDAGING
Iedere school binnen Schoolvereniging Rehoboth maakte gebruik van een aparte mailserver. Als personeel van school veranderde of er kwamen stagiaires bij, leverde dat direct problemen op met de mail. Er moesten veel stappen ondernomen worden om de mailadressen door te laten ‘lussen’ naar andere adressen of om nieuwe mailadressen aan te maken. Ook met het oog op thuiswerken was het belangrijk dat de mail op verschillende locaties bekeken kon worden. Rehoboth wilde dit proces graag vergemakkelijken en zocht daarvoor een betrouwbare ICT-partner. DBKC werd ingeschakeld om mee te denken in dit vraagstuk.
DE AANPAK
DBKC stelde voor om middels een grote migratie de mailadressen centraal te gaan regelen binnen Office 365. Een flinke klus omdat er op iedere school weer met andere servers gewerkt werd. De migratie werd in één keer vormgegeven. Middels een proefdraai werd gecheckt of alles goed werkte. Daarna volgde een terugrapportage. Het geheel werd uitgevoerd in een goede samenwerking met de interne ICT’er binnen de schoolvereniging.
HET RESULTAAT
Iedere school werkt inmiddels perfect binnen Office 365 in de cloud. Back-ups zijn geen probleem meer. Mailadressen worden moeiteloos aangemaakt en iedereen kan op alle locaties aan het werk. Het flexibele werken, de tijdsbesparing en de ‘up-to-date’ aspecten zijn te danken aan de migratie.
BUSINESS BENEFITS
Flexibeler werken | |
Tijdsbesparing |
Migratie telefooncentrale naar hosted VoIP oplossing
OPDRACHTGEVER
Sea Fresh B.V. is een toonaangevend bedrijf op het gebied van import, export en distributie van allerlei soorten verse vis.
DE UITDAGING
Bij Sea Fresh werd nog gebruik gemaakt van de traditionele telefooncentrale oplossing. Deze oplossing was inmiddels sterk verouderd en voldeed daarnaast niet meer aan de huidige eisen van het bedrijf.
DE AANPAK
Eerst is een inventarisatie gemaakt van de eisen en wensen van de klant. Vervolgens is hier een passende offerte voor opgesteld.
Wij hebben voorgesteld om middels een portering over te stappen op het DBKC hosted voip platform. Deze VoIP oplossing heeft veel voordelen en is vooral aantrekkelijk omdat dit platform schaalbaar en flexibel is. Aangezien deze Sea Fresh een sterk en snel groeiend bedrijf is, was dit echt een must voor de klant.
Voor de portering is gekozen om de medewerkers een instructie sessie te geven, hierbij leert men de functionaliteiten van het nieuwe toestel kennen. Door de instructie sessie kan men optimaal gebruik maken van de nieuwe oplossing.
HET RESULTAAT
Iedere gebruiker kan middels een software programma op de computer nu ook via de computer een gesprek opstarten, dit geeft gemak en scheelt tijd.
Alle klanten staan in een online adresboek, zo kan men eenvoudig zien wie er belt en deze oproep direct doorzetten naar de juiste medewerker.
Iedere toestel is naar persoonlijke wens van de gebruiker ingericht, zo hebben de gebruikers bijvoorbeeld de meest gebelde contacten onder snelkiestoetsen staan.
BUSINESS BENEFITS
Flexibeler werken | |
Tijdsbesparing |
Bent u geinteresseerd in één van onze producten of diensten? Neem contact met ons op en vraag vrijblijvend een offerte aan. Wij zijn u graag van dienst.
IT-diensten
OPDRACHTGEVER
Kwekerij Wouters is een bruisend bedrijf dat inmiddels is uitgegroeid tot drie verschillende locaties, twee vestigingen in Ens en één in IJsselmuiden. Met een afzetmarkt in zowel het binnen- als het buitenland behoort men tot grootste producenten van eenjarige pot- en perkplanten in Europa. Kwekerij Wouters speelt in op de wensen van de klant en de ontwikkelingen van de markt.
DE UITDAGING
Kwekerij Wouters is een groot bedrijf dat innovatief te werk gaat en een goede kwaliteit hanteert. Het bedrijf was op zoek naar een IT-leverancier die mee kon groeien met de stormachtige ontwikkelingen. Via bemiddeling komen de producten van Kwekerij Wouters bij exporteurs, tuincentra, bouwmarkten, supermarkten en detaillisten door heel Europa. Een goede communicatie en uitermate betrouwbaar IT-systeem is daarbij een strikte noodzaak.
DE AANPAK
Een goede snelle service, persoonlijk advies en totaallevering, dat is de aanpak die DBKC bij Kwekerij Wouters koos. DBKC leverde het bedrijf een compleet IT-pakket variërend van computers, servers, copiers, labelprinters en (wireless) netwerken. Daarnaast functioneerde DBKC als afnemer van kantoormeubilair, controleerden ze de servers en installeerden ze een managementprogramma om eventuele problemen direct te voorkomen of op te kunnen lossen op afstand.
HET RESULTAAT
Een zeer tevreden opdrachtgever, voorzien van alle IT-benodigdheden om het bedrijf goed te laten draaien. Het bedrijf is nog steeds groeiend en neemt regelmatig apparatuur en diensten af van DBKC. Met het managementprogramma op afstand, maar ook ter plaatse heeft DBKC nog altijd regelmatig contact met de mensen van Kwekerij Wouters.
BUSINESS BENEFITS
Effectiviteit | |
Efficiëntie | |
Continuïteit van werkprocessen |